АНГЛІЙСЬКА МОВА
Kitten-…
Підсумкова контрольна робота
Кожне
виконане завдання оцінюється в 2 бали.
1. Перекласти речення з
англійської на українську мову
І
see: a bee, a bag, а doll, a cock.
I hear a cock.
І give а doll .
2. Вибрати і записати правильний переклад
слів із запропонованих
Pig-…
Camel-…
Dog-…
Wolf-…
(Верблюд , кошеня,
пес, вовк, свиня)
3. В даному відрізку алфавіту поставте
пропущені букви
A a, Bb,…, …, Ee, Ff, Gg, …,Ii, …, Kk, …, Mm,
Nn.
4. Впишіть у речення
пропущені слова
My name is…
I like …
5.
Запишіть цифрою слова
Two-…
Five-…
Nine-…
Seven -…
Тема: Дні тижня
1. Подивитися навчальний відеоролик з субтитрами https://www.youtube.com/watch?v=QbPJ-ZGUNOo
2. Проспівати пісеньку про дні тижня з жестовим супроводом https://www.youtube.com/watch?v=mXMofxtDPUQ
Тема: Цифри
1. Подивитися відео ролик з субтитрами. Повторити вивчені слова і фрази.
https://www.youtube.com/watch?v=ISums8kUULM
2. Порахувати свої улюблені іграшки
Тема: Дні тижня
1. Подивитися навчальний відеоролик з субтитрами https://www.youtube.com/watch?v=QbPJ-ZGUNOo
2. Проспівати пісеньку про дні тижня з жестовим супроводом https://www.youtube.com/watch?v=mXMofxtDPUQ
Тема: Цифри
1. Подивитися відео ролик з субтитрами. Повторити вивчені слова і фрази.
https://www.youtube.com/watch?v=ISums8kUULM
2. Порахувати свої улюблені іграшки
Тема: Колір
1. Подивитися відео ролик. Повторити вивчені слова і фрази.
https://www.youtube.com/watch?v=HbabrZMQ-DA https://www.youtube.com/watch?v=ybt2jhCQ3lA
2. Знайти у своїй кімнаті предмети різних кольорів і назвати їх
2. Знайти у своїй кімнаті предмети різних кольорів і назвати їх
ТЕМА :Алфавіт
1. Подивитися відео ролик. Повторити вивчені букви, слова і фрази.
https://www.youtube.com/watch?v=tKsIi1MH4lw
https://www.youtube.com/watch?v=tKsIi1MH4lw
Тема №7 ( 21.05) Контрольна робота

БУДЬ ОБЕРЕЖНИМ!
1. Разділити текст на абзаци.
2. Дати відповіді на запитання.
1) Як звали маленьких дітей?
2) Що сталося з м’ячем?
3) Що зробили з м’ячем старші діти?
4) Куди відвели малюків Тамара й Микола?
3. Додаткове завдання ( оцінюється іще 2 додатковими балами)
Виписати речення, яких немає в тексті.
□ Маленькі Сашко та Катруся грали в м’яч біля до-роги.
□ Маленькі Сашко та Катруся грали у футбол біля дороги.
□ Тамара й Микола відвели маленьких дітей до дитячого ігрового майданчика.
□ Тамара й Микола відвели маленьких дітей до батьків.
4. Подивитися відеоматеріал з субтитрами http://allyatkachenko.blogspot.com/p/blog-page_14.html
1. Уважно прочитати текст, вибрати правильні ознаки опису тварини. Записати їх.
2. Поставити неохідні розділові знаки.
СЛОН
Слон - це (маленький) (великий) (білий) (сі-рий) звір.
Слон - це (маленький) (великий) (білий) (сі-рий) звір.
У
нього (маленькі) ( великі) вуха та (маленькі) (великі) очі. Замість носа - (короткий ) (довгий ) хобот. Слону подобається (стрибати) (купатися). Їжа для слонів – (фрукти) (гриби) (трава). Слони (виступають у цирку) ( літають у космос).
3. Дати відповіді на запитання ( кожна правильна відповідь оцінюється в 2 бали) .
3. Дати відповіді на запитання ( кожна правильна відповідь оцінюється в 2 бали) .
- Якого кольору слон ?
- Які у слона вуха?
- Які очі?
- Який хобот?
- Що є їжею для слонів?
- Чи літали слони в космос?
Тема № 5 (23.04, 30.04) Письмовий докладний переказ розповідного характеру

У зоомагазині багато тварин. У
великих клітках стоять папуги. Вони бувають жовтого, зеленого
та блакитного кольору. У клітках для папуг є гойдалки.
В акваріумі плавають рибки. У малих клітках живуть хом'яки.
А ще в магазині можна купити їжу та іграшки для домашніх улюбленців.Завдання:
1. Написати переказ.
2.Відповідати на запитання словами з тексту ( кожна правильна відповідь оцінюється в 2 бали) .
- Де тримали папуг?
- Що є в клітках для папуг?
- Хто був в акваріумі?
- Які тварини живуть у малих клітках?
- Що можна купити в зоомагазині окрім тварин?
Тема № 4 (16.04) Письмовий докладний переказ
Мій друг Мармеладик
У парку дітей катає верхи поні.
Його ім'я Мармеладик. У нього красива грива і довгий хвіст.
У Мармеладика чорно - біле забарвлення. Діти пригощають
його морквою, яблуками, грушами, листям капусти, травичкою.
Поні - найдобріша конячка.
План
1. Хто катає верхи дітей у парку?
2. Як звуть поні?
3.Яка у нього грива?
4.Який -
хвіст?
5.Чому Мармеладика пригощають саме фруктами та
овочами, а не морозивом?
Тема № 3 (09.04) Контрольна робота
У кішки Руді кошенята - Буся, Лекс, Рися та Томас. Вони ще маленькі. Буся і Томас-білі, Лекс - рудий, а Рися - сіра. Кошенята грають у
схованки. Буся сховалася за горщик з квіткою. Томас заліз під килим. Лекс заховався під шафою. Рися
стрибнула за диван.
Завдання:
1. Написати переказ, відповідаючи на запитання
(оцінюється по 3 бали кожна правильна відповідь).
2.Якого кольору були кошенята?
3.Як вони гралися?
2. Додаткові вправи
"Додай слово у речення" ( додаткові 2 б.)
Томас сховався під килим, а Лекс - .............. .
Рися стрибнула за диван, а Буся
сховалася...... .
"Продовжи речення"( додаткові 2 б.)
Залізти можна під килим, стіл, ....... .
Сховатися можна за горщик, вазу,...... .
3. Подивитися мультфільм https://www.youtube.com/watch?v=Mrdc_JWkW6Y
Залізти можна під килим, стіл, ....... .
Сховатися можна за горщик, вазу,...... .
3. Подивитися мультфільм https://www.youtube.com/watch?v=Mrdc_JWkW6Y
Тема № 2 (19.03, 02.04). Докладний переказ тексту розповідного характеру, що містить опис.
В Україні з давніх-давен любили калину. Не було такої хати, біля якої б вона не росла. У народі вважають, що калина приносить в оселю достаток і благополуччя.
Восени клали між рамами червоні пучки калини. Плоди на гілках калини зберігалися дуже довго. Ягоди залишалися свіжими всю зиму. У найлютіші морози, в жорстокі хуртовини вони зігрівали будинок красою і теплом.
Калина на рушнику — символ дівочої краси і вірності, символ материнської любові та мудрості. Калина — це наша рідна Україна.
2. Письмово дати відповіді на запитання ( кожна правильна відповідь оцінюється в 2 бали) :
— Де в Україні росте калина?
— Що приносить калина в оселю?
— Куди клали калину восени?
— Чим вони зігрівали будинок узимку?
— Чим вважають калину, вишиту на рушнику?
Тема № 1 (12.04). Докладний переказ тексту розповідного характеру.
1.Питання для повторення (оцінюються в 5 балів)
-Які стилі мовлення ви знаєте? Скільки їх в українській мові?
— Які мовні особливості характерні художньому стилю мовлення?
— Назвіть відомі вам типи мовлення. Дайте їх коротку характеристику.
Переказ-опис — це переказ, у якому описано ознаки, властивості, якості особи, предмета або явища.

3. Виконати завдання.

1. Прочитати текст
Руслан
і Ярина - брат і сестра. Вони розглядають книжку. Цю книжку їм подарували в
дитячому садку. У ній багато казок і красиві картинки. Діти взяли олівці й
стали малювати героїв казок, Руслан коричневим олівцем намалював чарівного коня. А
Ярина - принцесу в рожевій сукні.
2. Дати відповіді на запитання (оцінка за роботу 5 б.):
1. Як
звали дівчинку?
2. Як
звали хлопчика?
3. Що їм
подарували в дитячому садку?
4. Кого
намалював Руслан?
5. Кого
намалювала Яринка?
6. Про
кого ще бувають книжки?
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 5 КЛАС
Тема № 8 (19.05) Контрольна робота
1.Виконати тести. Дати відповідь на 6 запитань. Кожна правильна відповідь буде оцінена двома балами.
https://naurok.com.ua/test/tuve-yanson-kapelyuh-charivnika-237827.html
Тема № 7 ( 12.05)
"Капелюх чарівника"
1.Прочитати твір.https://moyaosvita.com.ua/literatura/korotkij-zmist-yansson-kapelyux-charivnika/
2. Подивитися відео з субтитрами https://www.youtube.com/watch?v=B4lTjbDtV6o
або https://www.youtube.com/watch?v=q18YX7B2VFE
3. Виконати ребус. Відгадати ім'я одного з головних героїв.
Кожна провильна відповідь - 3 бали.
А) http://rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator&skip=0&mode=0&slovo=%D5%D0%CE%CF%D1%DF
Б)http://rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator&skip=0&mode=0&slovo=%CD%DE%D5%CC%D3%CC%D2%C8%CA
В)http://rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator&skip=0&mode=0&slovo=%D7%CC%C8%D5
Г)http://rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator&skip=0&mode=0&slovo=%CC%D3%CC%B2%D2%D0%CE%CB%DC
Тема 6 (05.05). Туве Янсон (1914-2001).
Біографічні відомості
1. Подивитися презентацію https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-carivnij-svit-tuve-anson-187439.html

2.Подивитися відеоролик https://www.youtube.com/watch?v=WVHYgbvBPGs
2. Скласти міні-конспект.(2 - 5 речень).
Тема № 5. ( 28.04) . КОНТРОЛЬНА РОБОТА
СВІТ ДИТИНСТВА.СИЛА ТВОРЧОЇ УЯВИ.
1. Виконати завдання https://naurok.com.ua/testovi-zavdannya-do-povisti-m-tvena-prigodi-toma-soyera-5-klas-4179.html
Кожна правильна відповідь буде оцінена одним балом.
Тема № 4. (14.04) . Позакласне читання
1. Прочитати уривки з "Поеми повітря" https://cvetaeva.su/poemy/poema-vozduha/
2. Розглянути фотографії з сімейного альбома поетеси.https://cvetaeva.su/foto/
3. Виконати кросворд http://rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator&skip=0&mode=0&slovo=%CC%C0%D0%C8%CD%C0%D6%C2%AA%D2%C0%AA%C2%C0%CB%B2%D0%C8%CA
Біографічні відомості.
Світ ліричної героїні.
Світ ліричної героїні.
Ім'я при народженні | Марина Ивановна Цветаева |
---|---|
Народилася | 26 вересня (8 жовтня) 1892 Москва |
Померла | 31 серпня 1941 (48 років) Єлабуга, Татарська АРСР ·повішення |
Поховання | Єлабуга |
Громадянство | |
Діяльність | поетеса, прозаїк, перекладачка |
Сфера роботи | поезія і сценічне мистецтво |
Alma mater | Паризький університет |
Мова творів | російська |
Роки активності | 1908 — 1941 — 1941 |
Жанр | поезія і мемуари |
Magnum opus | Книги в червоних палітурках |
Батько | Цвєтаєв Іван Володимирович[1] |
У шлюбі з | Сергій Якович Ефронd[2][1] |
Діти | Аріадна Сергіївна Ефрон |
Автограф |
1. Подивитися презентацію з субтитрами https://www.youtube.com/watch?v=o-ipRz79EaQ или .https://www.youtube.com/watch?v=xsyn1VmawTc
2. Виконати короткий запис головних подій її життя у зошит.
3. Прочитати вірш.https://cvetaeva.su/korotkie-stihi/akvarel/
4. Прочитати опорний конспект https://ukr.school-essay.ru/poeziya-marini-cvyetayevoyi/
5. Виконати ребус http://rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator&skip=0&mode=0&slovo=%C0%CA%C2%C0%D0%C5%CB%DC%D6%C2%AA%D2%C0%AA%C2%C0
4. Прочитати опорний конспект https://ukr.school-essay.ru/poeziya-marini-cvyetayevoyi/
5. Виконати ребус http://rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator&skip=0&mode=0&slovo=%C0%CA%C2%C0%D0%C5%CB%DC%D6%C2%AA%D2%C0%AA%C2%C0
Тема 2. (24.03) "Пригоди Тома Сойєра". Світ дорослих і світ дітей у повісті
2. Подивитися фільм з субтитрами https://www.youtube.com/watch?v=vLMrNTnjArA
3. Причитати повість https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=5838
4. Виконати ребус http://rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator&skip=0&mode=0&slovo=%CF%CE%C2%B2%D1%D2%DC%D2%CE%CC%D1%CE%C9%AA%D0
Тема 1. (17.03) Марк Твен (1835-1910).
Біографічні відомості.
1. Прочитати коротко біографію Марка Твена.https://dovidka.biz.ua/mark-tven-biografiya-skorocheno/
2.Подивитися презентацію.https://gdz4you.com/prezentaciyi/svitova-literatura/mark-tven-1154/
3. Виконати кросворд https://naurok.com.ua/test/biografiya-marka-tvena-196607.html
Комментариев нет:
Отправить комментарий