Дистанційне навчання 5 клас



АНГЛІЙСЬКА МОВА 
Підсумкова контрольна робота
Кожне виконане завдання оцінюється в 2 бали.

1. Перекласти речення з англійської на українську мову
І see: a bee, a bag, а doll,  a cock.
I hear   a cock.
І give а doll .

2. Вибрати і записати правильний переклад слів із запропонованих
 Kitten-…
Pig-…
Camel-…
Dog-…
Wolf-… 
(Верблюд ,  кошеня, пес, вовк, свиня)

3. В даному відрізку алфавіту поставте пропущені букви
 A a, Bb,…, …, Ee, Ff, Gg, …,Ii, …, Kk, …, Mm, Nn.

4. Впишіть у речення пропущені слова
 My name is
I like …

5. Запишіть цифрою слова
 Two-…
Five-…
Nine-…
Seven -…

Тема: Дні тижня
1. Подивитися навчальний відеоролик з субтитрами https://www.youtube.com/watch?v=QbPJ-ZGUNOo
2. Проспівати пісеньку про дні тижня з жестовим супроводом  https://www.youtube.com/watch?v=mXMofxtDPUQ

Тема: Цифри
1. Подивитися відео ролик з субтитрами. Повторити вивчені слова і фрази. 
https://www.youtube.com/watch?v=ISums8kUULM
2. Порахувати свої улюблені іграшки

Тема: Колір
1. Подивитися відео ролик. Повторити вивчені слова і фрази.
https://www.youtube.com/watch?v=HbabrZMQ-DA     https://www.youtube.com/watch?v=ybt2jhCQ3lA
2. Знайти у своїй кімнаті предмети різних кольорів і назвати їх

ТЕМА :Алфавіт
1. Подивитися відео ролик. Повторити вивчені букви, слова і фрази. 
https://www.youtube.com/watch?v=tKsIi1MH4lw


Тема №7 ( 21.05)  Контрольна робота


БУДЬ ОБЕРЕЖНИМ!
Маленькі Сашко та Катруся грали в м'яч біля дороги. Раптом м'яч викотився на середину дороги. Діти побігли за ним. Поруч проходили старші діти - Тамара й Микола. Вони зупинили малят, підняли й віддали м'яч. Тамара й Микола відвели маленьких дітей до дитячого ігрового майданчика. Старші діти нагадали своїм меншим друзям правила безпеки під час ігор.
1.  Разділити текст на абзаци.

2. Дати відповіді на запитання.

1) Як звали маленьких дітей? 
2) Що сталося з м’ячем? 
3) Що зробили з м’ячем старші діти? 
4) Куди відвели малюків Тамара й Микола?                 
3. Додаткове завдання ( оцінюється іще 2 додатковими  балами)

Виписати речення, яких немає в тексті.

        Маленькі Сашко та Катруся грали в м’яч біля до-роги.
        Маленькі Сашко та Катруся грали у футбол біля дороги.
        Тамара й Микола відвели маленьких дітей до дитячого ігрового майданчика.
        Тамара й Микола відвели маленьких дітей до батьків.
4. Подивитися відеоматеріал з субтитрами  http://allyatkachenko.blogspot.com/p/blog-page_14.html


Слон ест траву в зоопарке | Премиум Фото
Тема № 6 (7.05, 14.05) Письмовий докладний переказ з елементами опису

1. Уважно прочитати текст, вибрати правильні ознаки опису тварини. Записати їх.
2.  Поставити неохідні розділові знаки.
СЛОН
Слон - це (маленький) (великий) (білий)  (сі-рий) звір.

У нього (маленькі) ( великі) вуха та (маленькі) (великі) очі. Замість носа - (короткий ) (довгий ) хобот. Слону подобається (стрибати) (купатися). Їжа для слонів – (фрукти) (гриби) (трава). Слони (виступають у цирку) ( літають у космос).
3. Дати відповіді на запитання (  кожна правильна відповідь оцінюється в 2 бали) .
  1. Якого кольору слон ? 
  2. Які у слона вуха? 
  3. Які очі?
  4. Який хобот? 
  5. Що є їжею для слонів?
  6. Чи літали слони в космос?

Тема № 5 (23.04, 30.04) Письмовий докладний переказ розповідного характеру 
Зоомагазин Киев пр-т. Отрадный 16/50. - 408-35-54У зоомагазині  
У зоомагазині багато тварин. У великих клітках стоять папуги. Вони бувають жовтого, зеленого та блакитного кольору. У клітках для папуг є гойдалки.
В акваріумі плавають рибки. У малих клітках живуть хом'яки. А ще в магазині можна купити їжу та іграшки для домашніх улюбленців.
Завдання:
1. Написати  переказ.
2.Відповідати на запитання словами з тексту (  кожна правильна відповідь оцінюється в 2 бали) .
  •  Де тримали папуг?
  •  Що є в клітках для папуг?
  •  Хто був в акваріумі?
  •  Які тварини живуть у малих клітках?
  •  Що можна купити в зоомагазині окрім тварин?



Тема № 4 (16.04) Письмовий докладний переказ  
Мій друг Мармеладик
У парку дітей катає верхи поні. Його ім'я Мармеладик. У нього красива грива і довгий хвіст.

  У Мармеладика чорно - біле забарвлення. Діти пригощають його морквою, яблуками, грушами, листям капусти, травичкою.
Поні - найдобріша конячка.
Ребенок и маленькая лошадь в поле — стоковое фотоЗавдання : 1. Написати переказ з опорою на питальний план ( 2 б. за правильну відповідь)
План
1. Хто катає верхи дітей у парку?
2. Як звуть поні? 
3.Яка у нього грива? 
4.Який - хвіст?
         5.Чому Мармеладика пригощають саме фруктами та овочами, а не морозивом? 
Basket With Vegetables On White. Vector Illustration. Stock Vector ...2. Підібрати сніданок для поні.( 2 б.)



Тема № 3 (09.04)  Контрольна робота
ХТО ДЕ СХОВАВСЯ?       
ᐈ Милые котенки фотографии, фото милые котята | скачать на ...


У кішки Руді кошенята - Буся, Лекс, Рися та Томас. Вони ще маленькі. Буся і Томас-білі, Лекс - рудий, а Рися - сіра. Кошенята грають у схованки. Буся сховалася за горщик з квіткою. Томас заліз під килим. Лекс заховався під шафою. Рися стрибнула за диван.

Завдання:

1. Написати переказ, відповідаючи на запитання 

(оцінюється  по 3 бали кожна правильна відповідь).

1.Як звали кішку та її кошенят?
2.Якого кольору були кошенята?
3.Як вони гралися?


2. Додаткові вправи  

"Додай слово у речення"  ( додаткові 2 б.)

Томас сховався під килим, а Лекс - .............. .
Рися стрибнула за диван, а Буся сховалася...... .
"Продовжи речення"( додаткові 2 б.) 
 Залізти можна під килим, стіл, ....... .
 Сховатися можна за горщик, вазу,...... . 
3. Подивитися мультфільм https://www.youtube.com/watch?v=Mrdc_JWkW6Y
Тема № 2 (19.03, 02.04). Докладний переказ тексту розповідного характеру, що містить опис. 

Схема для вишивки бісером "Кущ калини"КАЛИНА
    В Україні з давніх-давен любили калину. Не було такої хати, біля якої б вона не росла. У народі вважають, що калина приносить в оселю достаток і благополуччя.
   Восени клали між рамами червоні пучки калини. Плоди на гілках калини зберігалися дуже довго. Ягоди залишалися свіжими всю зиму. У найлютіші морози, в жорстокі хуртовини вони зігрівали будинок красою і теплом.
   Калина на рушнику — символ дівочої краси і вірності, символ материнської любові та мудрості.  Калина — це наша рідна Україна.
2. Письмово дати відповіді на запитання ( кожна правильна відповідь оцінюється в 2 бали) :
Де в Україні росте калина?
— Що приносить калина в оселю?
— Куди клали калину восени?
— Чим вони зігрівали будинок узимку?
— Чим вважають калину, вишиту на рушнику?
— Чим є калина для України?
3. Подивитися відеоматеріал https://www.youtube.com/watch?v=WFLgl5aRGVM

Тема № 1 (12.04). Докладний переказ тексту розповідного характеру. 
1.Питання для повторення (оцінюються в 5 балів)

-Які стилі мовлення ви знаєте? Скільки їх в українській мові?
— Які мовні особливості характерні художньому стилю мовлення?
— Назвіть відомі вам типи мовлення. Дайте їх коротку характеристику.
Переказ-опис — це переказ, у якому описано ознаки, властивості, якості особи, предмета або явища.
Розмальовки мольберті, Розмальовки Хлопчик і дівчинка малюють на ...2.Прочитати правила. https://zno.if.ua/?p=975
3. Виконати завдання.
Фото Дівчинка малює - УНІАН
 1. Прочитати текст 
             Руслан і Ярина - брат і сестра. Вони розглядають книжку. Цю книжку їм подарували в дитячому садку. У ній багато казок і красиві картинки. Діти взяли олівці й стали малювати героїв казок, Руслан коричневим олівцем намалював чарівного коня. А Ярина - принцесу в рожевій сукні.
2. Дати відповіді на запитання (оцінка за роботу 5 б.):

                     1. Як звали дівчинку?
                     2. Як звали хлопчика?
                     3. Що їм подарували в дитячому садку?
                     4. Кого намалював Руслан?
                     5. Кого намалювала Яринка?
            6. Про кого ще бувають книжки?


ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 5 КЛАС

Тема № 8 (19.05) Контрольна робота
1.Виконати тести. Дати відповідь на 6 запитань. Кожна правильна відповідь буде оцінена  двома балами.
 https://naurok.com.ua/test/tuve-yanson-kapelyuh-charivnika-237827.html


Тема № 7 ( 12.05)
"Капелюх чарівника"
1.Прочитати твір.https://moyaosvita.com.ua/literatura/korotkij-zmist-yansson-kapelyux-charivnika/
2.  Подивитися відео з субтитрами https://www.youtube.com/watch?v=B4lTjbDtV6o
або https://www.youtube.com/watch?v=q18YX7B2VFE
3. Виконати ребус. Відгадати ім'я одного з головних героїв.
Кожна провильна відповідь - 3 бали.
А) http://rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator&skip=0&mode=0&slovo=%D5%D0%CE%CF%D1%DF
Б)http://rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator&skip=0&mode=0&slovo=%CD%DE%D5%CC%D3%CC%D2%C8%CA
В)http://rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator&skip=0&mode=0&slovo=%D7%CC%C8%D5
Г)http://rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator&skip=0&mode=0&slovo=%CC%D3%CC%B2%D2%D0%CE%CB%DC

Тема 6 (05.05). Туве Янсон (1914-2001).
Біографічні відомості  

1. Подивитися презентацію  https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-carivnij-svit-tuve-anson-187439.html

2.Подивитися відеоролик  https://www.youtube.com/watch?v=WVHYgbvBPGs
2. Скласти міні-конспект.(2 - 5 речень).

Тема № 5. ( 28.04) . КОНТРОЛЬНА РОБОТА
СВІТ ДИТИНСТВА.СИЛА ТВОРЧОЇ УЯВИ.
1. Виконати завдання https://naurok.com.ua/testovi-zavdannya-do-povisti-m-tvena-prigodi-toma-soyera-5-klas-4179.html
Кожна правильна відповідь буде оцінена одним балом.


Тема № 4. (14.04) . Позакласне читання
1. Прочитати уривки з "Поеми повітря" https://cvetaeva.su/poemy/poema-vozduha/
2. Розглянути фотографії з сімейного альбома поетеси.https://cvetaeva.su/foto/
3. Виконати кросворд  http://rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator&skip=0&mode=0&slovo=%CC%C0%D0%C8%CD%C0%D6%C2%AA%D2%C0%AA%C2%C0%CB%B2%D0%C8%CA 


Тема 3.( 07.04) М.І. Цвєтаєва (1892-1941)
Біографічні відомості.
 Світ ліричної героїні.
Ім'я при народженніМарина Ивановна Цветаева
Народилася26 вересня (8 жовтня1892
Москва
Померла31 серпня 1941 (48 років)
ЄлабугаТатарська АРСР
·повішення
ПохованняЄлабуга
Громадянство
Російська імперія,
 СРСР
Діяльністьпоетеса, прозаїк, перекладачка
Сфера роботипоезія і сценічне мистецтво
Alma materПаризький університет
Мова творівросійська
Роки активності1908 — 1941 — 1941
Жанрпоезія і мемуари
Magnum opusКниги в червоних палітурках
БатькоЦвєтаєв Іван Володимирович[1]
У шлюбі зСергій Якович Ефронd[2][1]
ДітиАріадна Сергіївна Ефрон
Автограф

1. Подивитися презентацію з субтитрами  https://www.youtube.com/watch?v=o-ipRz79EaQ   или  .https://www.youtube.com/watch?v=xsyn1VmawTc
2. Виконати короткий запис  головних подій її життя у зошит.


Тема 2. (24.03) "Пригоди Тома Сойєра". Світ дорослих і світ  дітей у повісті                                                                             

Книга «Пригоди Тома Сойєра» Марк Твен купить на YAKABOO.ua | 978 ...1.Подивитися презентацію  https://en.ppt-online.org/30330

2. Подивитися фільм з субтитрами https://www.youtube.com/watch?v=vLMrNTnjArA

3. Причитати повість https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=5838

Тема 1. (17.03) Марк Твен (1835-1910). 
Біографічні відомості.

www.gstatic.com/tv/thumb/persons/190396/190396_...
1. Прочитати коротко біографію Марка Твена.https://dovidka.biz.ua/mark-tven-biografiya-skorocheno/
2.Подивитися презентацію.https://gdz4you.com/prezentaciyi/svitova-literatura/mark-tven-1154/




Комментариев нет:

Отправить комментарий